onsdag 13 februari 2008

Tillbaka igen

Efter några dagar med skönhetstema hemma, jag syftar då på Felicias nystartade skönhetssalong Mangasara, så är barnen åter på skola och dagis och jag är på jobbet. Det känns jätteskönt och jag hoppas innerligt att familjen håller sig frisk.

Åh, vad jag har blivit ompysslad hemma de senaste dagarna. Jag har fått diverse snygga frisyrer och makeup.
Här är Felicias bästa tips för att bli snyggare:
  • Ta lagom med smink annars blir du ful
  • Man ska matcha sminket med kläderna, det är viktigt
  • Om man har tofsar ser man ut som en tonåring (hon syftade på mig och det skulle vara bra)

Jag tänkte lägga in en bild när jag blivit sminkad och fixad i håret av Felicia men jag hoppar över det...... Hon gjorde så att jag såg ut precis som en tonåring (enl Felicia) med tofsar och grön ögonskugga med glitter i. Allt mot betalning förstås fast det gick även bra att byta mot klubbor. Sminket var någon slags kampanj så det var gratis.

Så välkomna att göra er snygga hos min 9-årings nyöppnade Skönhetssalong Mangasara.

Du hittar den i vårt hus i hennes rum!!!

Om du känner dig avis på alla snygga Hollywood-snyggingar som ser så ruggigt perfekta så kan du klicka här så kanske du mår lite bättre

Inga kommentarer: