fredag 1 februari 2008

En riktig skitdag

Idag har jag haft en riktig skitdag. Det har varit en väldigt bra och trevlig dag men även en riktig skitdag.

Det har nämligen varit ett seriöst stopp i vår toastol. Urkel!! Felicia skulle gå på toa och då var hela stolen full med vatten och diverse flytande pluppar och partiklar. Urkel igen!!

Sara var här med barnen och ryckte in som biträdande röris. Hon är inte lika kvackmagad som jag så hon satte igång at ösa ur urkel-vattnet ur toastolen som om hon aldrig gjort annat. Sedan spolade vi och väntade på det där slllluuuuoooorp som normalt blir när man har ett litet stopp och det blir baksug och släpper.

Men det kom inget sluuuooorp. Bara nytt urkel-vatten. Så Sara öste igen och det blev massa ös i vårt badrum men slooouuurpet var totalt frånvarande.


Efter någon halvtimme testade jag att pluppa ner lite kaustiksoda. När jag efter en stund gick för att kolla så hade det släppt. Skönt! Såg framför mig hur vi skulle få ringa jourhavande röris! Men nu hade jag ju Röris-Sara här istället!


När allt var över så skulle vi avsluta vår lilla fika.
-Stackars dig som får komma hem här och rensa toalettstolen, sa jag
Saras kommentar blev:
-Åh, det gör inget. Det var bara ROLIGT!

Så om ni har stopp i er toalettstol så kan ni ju få numret till Röris-Sara utav mig. Hon kommer nog gärna för hon tycker att det är roligt att göra skit-göra :)

Suris gyllene korv till salu

bajs210

Snart går det att köpa en skulptur av Suri Cruises först lagda bajskorv på Ebay. Jo, ni läste rätt.

Konstnären Daniel Edwards påstår att han kommit åt den åtråvärda korven som dottern till Tom Cruise och Katie Holmes ska ha lagt den 18 augusti.

www.aftonbladet.se

Inga kommentarer: