tisdag 22 januari 2008

Mysigt.....

Idag har det varit ovanligt stillsamt här hemma. Olivia och Felicia har sovit hos farmor och farfar och Dan har jobbat så det har bara varit jag och Alexander hemma. Mysigt att få lite extra tid med honom även om jag gillar när det är liv och rörelse när alla är hemma.

Sitter och har lite ångerst över ett inlägg som jag skrev på gamla bloggen i augusti. Då skrev jag att nu minsann skulle tjockis-overallen av och här ska tränas och hej o hå. Nu har det gått några månader sedan jag skrev det så då har jag ju kommit en bit på väg. Eller? Nej just det! Inget alls har hänt. INGET!! För Linda med sin superdåliga självdisiplin har struntat i nyttigheterna och blundat när hon gått förbi spegeln istället. Inte särskilt smart när sommaren snart är här igen.....

Var inne på en sådan viktsida på nätet. Där kunde man läsa om Fia som gått ner 40 kilo på 8 månader och Cia som tappat 30 kilo på 6 månader och Mia som gått ner 25 kilo på 5 månader. Typ.

Hade varit bra om man i juni kunde läsa typ "Linda blev av med sin otympliga overall på 5 månader"
Då hade jag kunnat vara med på en bild och se glad ut. För det hade jag verkligen varit.
Det hade varit så bra......

Någon som har något bra tips?

Inga kommentarer: