tisdag 22 januari 2008

Ännu mera jul....

Idag har jag träffat min barndomsvän Lena. Vi har inte träffats på 7 år så det var verkligen roligt att hon kom och fikade en sväng när hon ändå var på besök från stockholm hos sin morfar.
Det blev en massa minnen plus en massa uppdateringar om varandras liv. Sist vi träffades hade vi inte setts på nästan 10 år och den gången var jag och hälsade på henne under en helg i Växjö där hon då bodde. Helt otroligt att vi fortfarande håller kontakten!! Men lite tätare mellan besöken får vi nog allt se till att det blir ;)

Därefter bar det upp till Hässlegården för ännu mera jul. Denna gången med Dans föräldrar och släkt. Dom har som tradition att fira med hela släkten på Dans mammas sida på juldagen. Mycket trevligt och mysigt var det.
Tyckte dock väldigt synd om Uffes Anna som mestadels låg nerbäddad i soffan på öv och var sjuk. Inte kul i jul.....

Jag ser mig omkring i huset och det ligger spår efter julafton överallt. Öppnade julklappar, påsar med julklappspapper och lite annat smått o gott. Tycker ändå att vi har städat och donat en massa men det ska väl synas att vi firat jul eller?

Trött oxå. . Sent uppe inatt med filmer och all stress innan jul och julfirade idag..... Ok, jag får skylla mig själv att jag glodde på film men det var ju så mysigt att koppla av lite i allt julstök.

Dags att sova. I morgon ska vi fira jul igen!!

GOD FORTSÄTTNING!!

image7
Tomten kör en tredje runda till oss imorgon . Undrar om inte renarna börjar bli lite trötta?

Inga kommentarer: